nieuws

In een kersverse jas: Villeroy & Boch

Chic & Shock. Villeroy springt met een frisse vibe op het toneel. Hun traditie in eer houdend, streven zij vooruit naar de toekomst. Dit doen ze met een hoop kleurrijke verbeelding, vakmanschap en professionaliteit.





Kijk maar eens in je oudersí servieskast. Neem er een porseleinen bord in de hand en gegarandeerd, schuilt een logo Villeroy & Boch aan de onderzijde. Villeroy & Boch is traditie in de keuken en dat houden we graag in stand.

Het is een product dat onder de noemer keramisch servies zijn oorsprong vindt bij FranÁois Boch, Luxemburg - 1748. Van hieruit schiet een brand uit zijn startblokken richting een klasse imago dat heden ten dage nog steeds stand houdt. De hoge diversificatie ten opzichte van zijn concurrenten dankt Villeroy & Boch aan zijn eerste eis voor esthetische kwaliteit. Dit is een merk met waarde, finesse en de belofte van duurzaamheid.

Het glasachtige porselein is een der favorieten bij het samenstellen van de trouwlijst: delicaat en uniek haal je deze series servies voornamelijk uit bij soupers en events. Althans, dat was waar tot een kleine tijd terug. Want de frisse toets, dŪe is nu tot het gamma toegevoegd. Villeroy & Boch maakt verstandig gebruik van zijn omgeving in 2012 en tovert fier - en in eer voor diens ontwerpers FranÁois Boch en Nicolas Villeroy - een kersverse jas rond zich: Youth oftewel, jeugdigheid voor dagdagelijks gebruik.

Jong. Fris. Modern. Cultureel. Dit worden verse uitgangspunten binnen het reeds gevestigde brand. Vertrekkend van die esthetische kwaliteit, blaast het merk succesvolle nieuwe collecties leven in. Hiertoe behoren Amazonia - het tropische woud, Mariefleur - geÔnspireerd door Monet's kleurenpalet, Anmut My Colour en Anmut Bloom - frisse mix. De rijkdom hier? Die vind je vooreerst in een verrassend spel van vormen en vervolgens in de luxe van de combinatie. Zů blend je binnen de Anmut reeks kleuren, motieven en servies met en door elkaar. Ultra geschikt voor de jonge zielen onder ons!

Waarom kan Villeroy & Boch de lat steeds hoog houden? Het zit hem in de appreciatie voor de habitat: Al sinds het begin gaat het merk zich positioneren als een sfeertrekker. Villeroy & Boch complementeert je gedekte tafel. Het gaat hen om de ambiance rond het tafelgebeuren en om de warmte en de herinnering die gecreŽerd wordt tussen een jij en een ik, tussen Villeroy en Boch.

Ga gerust eens langs in de vernieuwde zaak in de Louizalaan, Brussel. Inspiratie troef!

Gepubliceerd op : 15 oktober 2012 Bron : © cuizine.be
print e-mail
nieuwsbrief
nieuws

select distinct a.id from categories c right join ez_artikels_cat ac on ac.scat_id=c.ID left join ez_artikels a on a.id=ac.artikel_id where c.active_cz=1 and a.type in (1) and a.active=1 and a.datum_online<=curdate() and a.hcatid=1061 and a.id not in (6945)

select distinct a.id, a.title, a.title_fr, a.hcatid, a.content, a.content_fr, a.content_short, a.content_short_fr, a.fotonaam, year(a.created)-2000 jaarcode, a.type, a.datum_online, a.main_image from categories c right join ez_artikels_cat ac on ac.scat_id=c.ID left join ez_artikels a on a.id=ac.artikel_id where c.active_cz=1 and a.type in (1) and a.active=1 and a.datum_online<=curdate() and a.hcatid=1061 and a.id not in (6945) order by a.datum_online desc, a.created desc

cuizine.be
productnieuws
cuizine.be
productnieuws
cuizine.be
productnieuws
cuizine.be
productnieuws
cuizine.be
productnieuws
cuizine.be
productnieuws
cuizine.be
productnieuws
cuizine.be
productnieuws
cuizine.be
productnieuws
cuizine.be
productnieuws

laatste nieuws in table

meer nieuws in table
MAAK UW KEUZE IN TABLE :