nieuws

Berghoff vernieuwt … zichzelf en zijn kookgerei

De kookpotten en antikleefpannen van Berghoff ondergaan een ware metamorfose. Het aluminium kookgerei wordt voorzien van een nieuwe bodem, Flowerbase, en de antikleefpannen krijgen een nieuwe milieuvriendelijke antikleeflaag aangemeten, FernoGreen. En het logo van Berghoff, ook dat krijgt een opknapbeurt.


Berghoff vernieuwt … zichzelf en zijn kookgerei




Berghoff innoveert, en dat doet het met de ontwikkeling van de nieuwe meervoudige, milieuvriendelijke antikleeflaag - FernoGreen - en de unieke bodem - Flowerbase - die het contact tussen de kookplaat en de kookpot optimaliseert. Het merk gaat gedecideerd de ecologische toer op, met kookgerei die aansluit bij mensen die een milieuvriendelijke levensstijl nastreven maar ook kwaliteit bovenop hun prioriteitenlijstje plaatsen.

De milieuvriendelijke antikleeflaag met sterke antikleefeigenschappen - Met FernoGreen introduceert Berghoff een meervoudige, verstevigde antikleeflaag die intern versterkt is met extra sterk materiaal. De antikleeflaag is hierdoor zeer krasvast en slijtbestendig, en bevat bovenal helemaal geen schadelijke stoffen, zoals lood, cadmium of PFOA. Gezond koken wordt een met andere woorden fluitje van een cent, bovendien laten de antikleefpannen ook koken zonder toegevoegde vetten toe. En de afwas, die neemt niet veel tijd in beslag. Met wat water en afwasmiddel is de pan zo weer helemaal proper.

De unieke bodem voor aluminium kookpotten - De nieuwe basis FlowerBase zorgt ervoor dat het aluminium kookgerei van Berghoff ook op inductiekookplaten gebruikt kan worden. De bodem is hiertoe uiteraard voorzien van ferromagnetisch materiaal - een absolute vereiste voor het gebruikmaken van de inductietechnologie. Maar daarnaast bevordert de bloemvormige basis - in tegenstelling tot de frequent gebruikte schijf - een constant contact tussen de bodem van de kookpot en de kookplaat. Wat zeer belangrijk is. Want de elektrische spoelen van de inductiekookplaat treden immers enkel in werking wanneer een kookpot gedetecteerd wordt. En pas dan kan de warmte zich gelijkmatig en aan een hoog tempo over het volledige oppervlak van het kookgerei verspreiden.

Maar Berghoff koos er ook voor om zichzelf, of toch althans zijn logo, in het nieuw te stoppen. De ballerina wordt resoluut vervangen door een strak gestileerde ‘B’ en gecombineerd met het motto ‘Yes, you’re right’. Berghoff, het was, het is én het blijft de goede keuze.

Gepubliceerd op : 3 augustus 2012 Bron : © cuizine.be
print e-mail
nieuwsbrief
nieuws

select distinct a.id from categories c right join ez_artikels_cat ac on ac.scat_id=c.ID left join ez_artikels a on a.id=ac.artikel_id where c.active_cz=1 and a.type in (1) and a.active=1 and a.datum_online<=curdate() and a.hcatid=905 and a.id not in (6583)

select distinct a.id, a.title, a.title_fr, a.hcatid, a.content, a.content_fr, a.content_short, a.content_short_fr, a.fotonaam, year(a.created)-2000 jaarcode, a.type, a.datum_online, a.main_image from categories c right join ez_artikels_cat ac on ac.scat_id=c.ID left join ez_artikels a on a.id=ac.artikel_id where c.active_cz=1 and a.type in (1) and a.active=1 and a.datum_online<=curdate() and a.hcatid=905 and a.id not in (6583) order by a.datum_online desc, a.created desc

cuizine.be
productnieuws
cuizine.be
productnieuws
cuizine.be
productnieuws
cuizine.be
productnieuws
cuizine.be
productnieuws
cuizine.be
productnieuws
cuizine.be
productnieuws
cuizine.be
productnieuws
cuizine.be
productnieuws
cuizine.be
productnieuws

laatste nieuws in kitchen

meer nieuws in kitchen
MAAK UW KEUZE IN KITCHEN :